Πώς επικοινωνώ με το Help Desk μου και πώς εξασφαλίζω ότι το αίτημά μου θα λυθεί καλύτερα/γρηγορότερα

Σε περίπτωση που αντιμετωπίζεται οποιοδήποτε πρόβλημα που εκτιμάται ότι ευθύνεται το δίκτυο ΣΥΖΕΥΞΙΣ ή θέλετε ν&alph

Σε περίπτωση που αντιμετωπίζεται οποιοδήποτε πρόβλημα που εκτιμάται ότι ευθύνεται το δίκτυο ΣΥΖΕΥΞΙΣ ή θέλετε να υποβάλλετε κάποιο αίτημα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Help Desk του Αναδόχου της Νησίδας στην οποία ανήκετε.

Η επικοινωνία με το Help Desk μπορεί να γίνει είτε με τηλέφωνο, είτε με email, είτε μέσω ειδικής εφαρμογής που είναι διαθέσιμη για τους υπευθύνους ΣΥΖΕΥΞΙΣ μέσα από την περιοχή μελών του portal. Ο τελευταίος τρόπος συνίσταται και παρουσιάζει πολλά πλεονεκτήματα. Για την εισαγωγή σας στην εφαμρογή αυτή (κουμπί Help Desk στο αριστερό κάθετο μενού του portal στην περιοχή μελών) χρειάζεστε ειδικό κωδικό ο οποίος είναι ένας ανά φορέα και παρέχεται τηλεφωνικά από το Help Desk. Περισσότερα για τον τρόπο χρήσης ης εφαρμογής μπορείτε να βρείτε στο forum του έργου και συγκεκριμένα στο http://forums.syzefxis.gov.gr/default.aspx?g=posts&t=101 (απαιτείται να έχετε εισέλθει στην περιοχή μελών του portal πρώτα)

Μετά την υποβολή του αιτήματός σας/παραπόνου/βλάβης στο Help Desk ο Ανάδοχος πρέπει να κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την διευθέτηση του αιτήματός σας εφόσον φυσικά αυτό άπτεται πράγματι του δικτύου ΣΥΖΕΥΞΙΣ.

Σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο πιστεύετε είτε ότι δεν επιλύθηκε σωστά το πρόβλημά σας είτε δεν επιλύεται γρήγορα μπορείτε να απευθύνεστε κεντρικά στο έργο στέλνοντας ένα ηλέκτρονικό ταχυδρομείο (email) στο syzefxis@ktpae.gr

Προσοχή: Για αιτήματα που άπτονται σε θέματα ασφάλειας του δικτύου (πχ. άρση περιμετρικής ασφάλειας, απόδοση πραγματικών IP, άνοιγμα πορτών, vpn overlapping, κλπ) να συμπληρώνεται η σχετική φόρμα και να αποστέλλεται με email ή fax στο αρμόδιο Helpdesk της νησίδας που ανήκετε.